Абагульненне па раздзеле
“Маёй Радзімы дзіўны свет”
1. Перачытайче верш А. Зэкава “Беларускі край”. Якіх сваякоў узгадвае аўтар у гэтым творы?
2. Яна пахне хваінкай, цёплым ветрыкам, полем, летнім дождыкам, лугам. Успомні, што гэта, падкрэслі.
Зяленая травінка, прыгожая кветка, хлебная скарынка.
3. Чаму А. Бадак назваў сваё апавяданне “Шкадаванне”? Аўтар шкадаваў, што:
А)на лузе ні дрэўца, ні кусціка
Б)ён не мастак
В)непадалёку на луг апусціўся бусел
4. Чаму ў апавяданні Ф. Рамашкі “Татава поле” Любачка параўнала поле з вясёлкай?
А) поле мае розныя колеры.
Б) поле мае форму дугі
В) Любачцы на полі было весела.
5.З якой расліны нашы продкі рабілі наступныя рэчы: спадніцу, кашулю, фартух, ручнік, штаны?
Узгадай творы з раздзела, у якіх пра гэтую расліну ідзе размова.
|
Абагульненне па раздзеле
“Маёй Радзімы дзіўны свет”
1. Перачытайче верш А. Зэкава “Беларускі край”. Якіх сваякоў узгадвае аўтар у гэтым творы?
2. Яна пахне хваінкай, цёплым ветрыкам, полем, летнім дождыкам, лугам. Успомні, што гэта, падкрэслі.
Зяленая травінка, прыгожая кветка, хлебная скарынка.
3. Чаму А. Бадак назваў сваё апавяданне “Шкадаванне”? Аўтар шкадаваў, што:
А)на лузе ні дрэўца, ні кусціка
Б)ён не мастак
В)непадалёку на луг апусціўся бусел
4. Чаму ў апавяданні Ф. Рамашкі “Татава поле” Любачка параўнала поле з вясёлкай?
А) поле мае розныя колеры.
Б) поле мае форму дугі
В) Любачцы на полі было весела.
5.З якой расліны нашы продкі рабілі наступныя рэчы: спадніцу, кашулю, фартух, ручнік, штаны?
Узгадай творы з раздзела, у якіх пра гэтую расліну ідзе размова.
|
Абагульненне па раздзеле
“Маёй Радзімы дзіўны свет”
1. Перачытайче верш А. Зэкава “Беларускі край”. Якіх сваякоў узгадвае аўтар у гэтым творы?
2. Яна пахне хваінкай, цёплым ветрыкам, полем, летнім дождыкам, лугам. Успомні, што гэта, падкрэслі.
Зяленая травінка, прыгожая кветка, хлебная скарынка.
3. Чаму А. Бадак назваў сваё апавяданне “Шкадаванне”? Аўтар шкадаваў, што:
А)на лузе ні дрэўца, ні кусціка
Б)ён не мастак
В)непадалёку на луг апусціўся бусел
4. Чаму ў апавяданні Ф. Рамашкі “Татава поле” Любачка параўнала поле з вясёлкай?
А) поле мае розныя колеры.
Б) поле мае форму дугі
В) Любачцы на полі было весела.
5.З якой расліны нашы продкі рабілі наступныя рэчы: спадніцу, кашулю, фартух, ручнік, штаны?
Узгадай творы з раздзела, у якіх пра гэтую расліну ідзе размова.
|
Абагульненне па раздзеле
“Маёй Радзімы дзіўны свет”
1. Перачытайче верш А. Зэкава “Беларускі край”. Якіх сваякоў узгадвае аўтар у гэтым творы?
2. Яна пахне хваінкай, цёплым ветрыкам, полем, летнім дождыкам, лугам. Успомні, што гэта, падкрэслі.
Зяленая травінка, прыгожая кветка, хлебная скарынка.
3. Чаму А. Бадак назваў сваё апавяданне “Шкадаванне”? Аўтар шкадаваў, што:
А)на лузе ні дрэўца, ні кусціка
Б)ён не мастак
В)непадалёку на луг апусціўся бусел
4. Чаму ў апавяданні Ф. Рамашкі “Татава поле” Любачка параўнала поле з вясёлкай?
А) поле мае розныя колеры.
Б) поле мае форму дугі
В) Любачцы на полі было весела.
5.З якой расліны нашы продкі рабілі наступныя рэчы: спадніцу, кашулю, фартух, ручнік, штаны?
Узгадай творы з раздзела, у якіх пра гэтую расліну ідзе размова.
|
воскресенье, 19 апреля 2020 г.
Абагульненне па раздзеле "Маёй Радзімы дзіўны свет"
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий