Склад. Падзел слоў на склады. Перанос слоў.
v 1.Прачытай
словы. Падкрэслі літары, якія абазначаюць галосныя гукі.
Літара, папера, аловак,
гумка, пэндзлік, фарбы, крэйда, сшытак, настаўнік, вучань.
v 2.Прачытай словы. У дужках абазнач колькасць складоў.
Дзённік ( ), гук ( ), дошка ( ), нажніцы ( ), адзнака ( ), памылка ( ), малюнак ( ), верш ( ),падручнік ( ), вокладка ( ).
v
3.Прачытай
словы. Пры дапамозе вертыкальнай рыскі падзялі іх
на склады.
Цацка, елка,
арэлі, чайнік, карагод, воўк, свята, Вадзім, падарунак, дзеці,
жмуркі, ялінка, мядзведзь, блакітныя.
v 4.Падкрэслі словы, якія нельга перанесці.
Далонь, бацька, скура,
зрок, тулава, унук, вуха, шыя, вейкі, вусы, дзед, цётка, зрок.
v 5.Прачытай
словы. Падзялі іх
спачатку на склады, а потым
для пераносу.
Узор: ягада — я/га/да, яга-да.
Галосныя -—_________
,_________.
Слоўнік—___________, ____________.
Аловак—_________, _____________.
Арэлі —__________, ________.
Вейкі —__________, _________.
Бацька—___________, __________.
Гульня —________, _________ .
v 6.Прачытай
словы. Падкрэслі тыя, якія
няправільна падзелены для пераносу.
У-ла-дар, ча-раў-нік, дзед, дзя-ўчын-ка, баць-ка, сяб-роў-ка, дзя-дзька,
гуль-тай, асі-лак, ма-лай-чы-на, ча-рад-зей, та-ва-рыш.
v 7.Прачытай.
Адзнач межы кожнага сказа. Падкрэслі трохскладовыя словы.
Бацька купіў Янку
веласіпед маці папрасіла хлопчыка прывезці хлеба з
магазіна Янка з ахвотай выканаў просьбу маці.
v 8.Прыдумай
па пяць слоў, якія складаюцца з аднаго, двух і трох складоў. Запішы іх
адпаведна складу ў тры слупкі, надзяліўшы для пераносу.
Аднаскладовыя Двухскладовыя Трохскладовыя
____________ _____________ ____________
____________ ______________ ____________
____________ ______________ ____________
____________ ______________ ____________
____________ ______________ ____________
v 9.Запішы
сказы ў такім парадку, каб атрымаўся невялікі тэкст. Падкрэслі словы, якія
нельга перанесці.
У гэтай птушкі вострая дзюба. Там яны ўбачылі дзятла. Дзеці хадзілі ў лес. Ёй
дзяцел здабывае сабе ежу.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий